الهه بهشتی

متن مرتبط با «تنهایی» در سایت الهه بهشتی نوشته شده است

در ستایش تنهایی

  • نیلوبلاگ

    توسط: الهه بهشتی در تاریخ: جمعه ۱۴۰۳/۱۰/۱۴، 21:51 یک نفر می‌گفت: «تنها بودن با احساس تنهایی کردن خیلی فرق دارد!»و من الآن معنی این جمله را می‌فهمم!به نظرم هر انسانی در طول زندگی خود یک بار خیلی جدی به این حقیقت پی می‌برد که واقعا تنهاست. فرقی ندارد چند تا دوست دارد، چند نفر دور و برش هستند و چقدر سرش شلوغ است. مثل مرضی که ناگهان می‌فهمی به آن مبتلا شده‌ای. نه! در واقع همیشه به...

    ادامه مطلب