ما همه اسیر رویاهایمان هستیم حتی اگر آن رویا، " آزادی " باشد... حواستان هست؟ نرسیدن بدیهی ست وقتی همه ی ما، از اسارت بیزاریم... xa0 نویسنده : الهه بهشتی...